torsdag 7 april 2011

Nya idéer och sånt

Den här coola bilden hittade jag på Blocket igår. Inte så att jag ville köpa just dessa möbler men jag fastnade för vindskyddet! Det har jag nu lyckats tjata mig till att min man ska göra åt mig eller kanske mer till oss allihopa! Jag tycker det är skitsnyggt. Sedan gör det inte ont alls att ha en liten vattenpöl bakom men som jag brukar säga; man får vara glad för det lilla!!

Det sprudlar av idéer just nu och jag är sugen på att besöka varuhus som IKEA och Gekås inom kort. Det där med planteringar ute får vänta ett bra tag och nu får jag hålla tillgodo med påskliljor och de uppätna pärlhyacinterna som jag bjudit min vän Bambi på. Jag ska sätta upp lite blomlådor kring friggeboden också och piffa upp där ute.

Allt här i världen är skönare att söka än att njuta! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Urläcker bild med ursnyggt vindskydd! Förstår jag mycket väl att du vill ha! Hi hi....

    Tack för fina ord! Visst är det så att tillvaron hamnar i lite annorlunda perspektiv i bland?

    Ha en härlig dag i vårsolen! Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Jag förstår att du fastnade för bilden. Läckert! :) Visst tycks våren ha en tendens att locka fram både energi och mängder med idéer? Jag var på IKEA för några dagar sedan och fann trädgårdsmöbler som skulle passa perfekt i vår trädgård. Vi får väl se hur det blir med den saken. ;)

    Sköt om dig vännen och ha en fin helg (förhoppningsvis utan den storm som rasar här nere hos oss just nu)! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera