tisdag 12 april 2011

Böcker vill jag ha i mitt påskägg!!!

Oj, vad slö jag blev när jag läste för tjejerna i kväll. Boken är jättespännande! De gillar Tommy och Flisen-böckerna och nu läser vi "Kidnappare på nätet". Idag var det så spännande att jag fick skumläsa några sidor i förväg! Ibland när det är riktigt spännande brukar vi ta något kapitel på morgonen också!

Jag har köpt på mig lite böcker med inte hunnit med att börja. Trist att inte ha tid. Nu känns det som om det blir på sommarlovet man öppnar boken. Men å andra sidan en bra deckare vid havet är inte fy skam det heller!! Minns fortfarande "Sommardöden" som var så galet spännande. Bada, läsa en sida, sola, bada, läsa en sida osv.. Måns borde komma med en ny skräckis snart tycker jag!

Det som läses här hemma just nu är nya läroplanen samt en och annan inredningstidning. I inredningstidningarna kan man sitta i timmar och drömma sig bort! Till nya hus, till gamla hus, till sitt eget hus och till andras hus!

Sov lungt! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar