lördag 16 april 2011

Dagdrömmer

Mitt favorituttryck-Fånga dagen! För det mesta längtar vi till saker och ting och glömmer av att leva i nuet. Jag själv är megadålig på att göra det men försöker mer och mer efterleva det.

Fånga denna dagen gjorde jag på sätt och vis för den vart helt kravlös! Jag har legat i sängen och kikat på några avsnitt av Sex And The City och fått ytterligare en längtan tillbaks.

På måndag kommer Gabriella hem ifrån två veckor i solen. Jag ska hämta henne på Landvetter vid halv femtiden och jag saknar den lilla kaxiga bruden enormt! Hon är så gosig men har samma humör som sin mor!

Så skönt att det är påsklov denna veckan! Jag ska åka till Göteborg på en datakurs en av dagarna annars ska jag bara slappa. Jag har lovat Lovisa en heldag i Göteborg så det får det bli också. Lite eller mycket shopping är trevligt. Ett restaurangbesök får det väl bli på Avenyn också. Det längtar jag efter. Göteborg är en mysig stad som man nyttjar alldeles för lite. Sedan är Grandmas en liten trevlig butik där det finns massor av fint. Helt klart måste jag smita in där.

Nu ska jag planera upp lite lekar till påsk! God kväll alla fina bloggläsare! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar