onsdag 11 januari 2012

Vad man blir glad!

Det kom en Award....




från fina bloggen  A Piece of happines. Jag tackar och niger. Jätteglad för det blir jag. Vi är inte enbart bloggvänner utan också Wordfeudvänner!

När man får denna utmärkelsen ska man:




♥ Tacka den som givit mig utmärkelsen (det har jag gjort både på min blogg och hennes blogg)

♥ Lämna den vidare till fem fina bloggar, och lämna en kommentar hos dem (det är jag på gång att göra)
♥ Sen hoppas att awarden lämnas vidare till nya fina bloggar.



Jag ska alltså lämna över den till bloggar som har färre än 200 följare och prenumeranter och det är lättare sagt än gjort. Jag följer så många fina bloggar att välja kommer att bli megasvårt. Men jag väljer följande:



Den första Awarden ger jag till KiwiElin. En ganska ny bekanstskap som jag híttat på min absolut favoritblogg Charmigt, sa Charlie. KiwiElin bjuder på mycket som jag gillar på hennes blogg. Härliga bilder och små mysiga recept och tips. Har bott på Nya Zeeland och gillar resor!

Den andra Awarden ger jag till Bokcaféét i byn. Så otroligt glad över att jag hittade denna fina blogg. Vill du läsa bra böcker eller bli inspirerad av underbara resor så gör ett besök här! Du fastnar, jag lovar!

Den tredje Awarden går till Mollymera. En Kinnatjej som kan allt om OddMolly och då menar jag verkligen ALLT! Jag blir inspirerad av hennes kläder. Vill också ha alla Mollysar!

Den fjärde Awarden väljer jag att ge till Mammaxtre en blogg som jag har följt ett tag som har härliga funderingar och många gånger dagens båtbild. Mycket reflektioner och det är viktigt!

Den femte Awarden bli till Carin i Finabo. En tjej som inte heller bor så långt ifrån mig. Levererar underbara naturbilder och blandar med hyss ifrån söta Beaglen Selma till inredningsprojekt.

Det finns många många andra som jag skulle vilja ge en Award för ni är värda den allihop men det får bli en annan gång! En del av er ska få en annan Award som jag också har antagit!!


Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Tack snälla, snälla Anna för den fina awarden! Grattis till din också förstås! Jag ska snart göra ett inlägg om det på bloggen!
    Jag är lika glad jag över att lärt känna dig och din mysiga blogg!
    Stor kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack rara du!

    Jag vill också spela Wordfeud. Jag heter mamipami.

    SvaraRadera
  3. Grattis till din award! Den har du gjort dig väl förtjänt av! :-)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Anna! <3

    Haf lite bloggdvala ngn dag och vilket härligt uppvaknande jag fick! :D

    Kraaaam Carin

    SvaraRadera
  5. Grattis till min goa possitiva bloggvän och TACK för den jag fick av dig!!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för era fina bloggar!!

    Kramis Anna

    SvaraRadera