onsdag 11 januari 2012

Att vara glad

Undrar om det bara är jag som har problem med att ladda ner bilder till bloggen!

Oj oj oj vad det tog att börja jobba. Far away är detta nattsuddandet och nu är det läggdags tidigt! Har inte ens orkat att blogga. Ögonen har inte velat öppna sig och jag fullkomligt stupade i säng i går. Såg att många kommenterat  och det är så himla skojsigt.Sedan jag försökte smyga in hos många av favoritbloggarna men efter en stund fick jag ge upp!

                                                                  MEN

Nu är jag pigg, utsövd och glad igen! Ville bjuda er på glädjerutan idag men fick liksom inte till det. Inget att störa sig på, eller hur?

Jag har fått en jättefin Award  av finfina bloggen A piece of happines och den ska jag skriva och berätta om lite senare i lugn och ro!

Önskar er alla en härlig onsdag! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen, sånt är alltid kul och uppiggande.
    Blogger strular ju titt som tätt, och ibland ör det verkligen lögn att lägga upp bilder.
    Förstår att det KÄNNS att börja jobba, men håll ut: SNART heeelg!!! OCh på fredag ditt första show and tell!! HIHI!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Wohoo,,,ser fram enot fredag med glädje!!!! Det ska bli sååå spännande :)))


    Kramisar Anna

    SvaraRadera