tisdag 17 januari 2012

När livet ska förändras.



Woohooo är som ni kanske inte vet mitt favorituttryck i många sammanhang! Och nu är det woohooo i mitt vardagsrum. Crosstrainern har flyttat in, motionscykeln knackar på dörren och hantlarna har placerat sig på första parkett mitt på golvet tillsammans med yogamattan.

Jag misstänker att det lär vara för djävligt att komma ur sängen i morgon!!Benen kommer att vara som spagetti likaså armarna. Häcken går väl inte att få ner på stolen. Shit, vilken tur att jag har många lektioner i morgon :))

Ja, så här ser det ut. Skönt när man utmanar folk och får stöd av varandra i kamp om att leva ett sunt liv. Ja,
Rom byggdes inte på en dag precis så jag har väl tid! Eller vad tror ni?

Måste få till en snygg vattenflaska också. Tydligen gick inte sirapsflaskor hem sa min tolvåring!!


Ja, ja nu ska jag kika in lite hos mina favoritbloggar :)

Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Härligt!!!!!! det är så SKÖNT när man väl tagit sig i kragen och börjat komma igång igen!! :-)
    Lycka till!
    Och snygga o bra vattenflaskor finns det ju gott om. Alltid ett bra och hyfsat billigt sätt att piffa upp sin träning lite om man känner att man vill förnya den delen lite.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns jäkligt gott att komma igång!

    Ja en vattenflaska är ju överkomligt!!!

    Kram ANna

    SvaraRadera
  3. Heja Anna! Jag är impad.

    Det här blir bra, du kommer längta till dina pass ;)

    Berätta gärna om hur det funkar och hur du känner att det går.

    Visst är det lättare när man får stöd också! Du har mitt stöd och jag tycker du är jätteduktig.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men så jätteskönt att ha en crosstrainer hemma!

    Fasiken vad duktig du är som kommit igång. You go girl!

    Människor, jag jobbar med människor :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Dream it. Wish it. Do it! :) <3

    SvaraRadera
  6. Å vad du är duktig, jag borde också ta tag i motionen. Men det gäller att vara motiverad och det är jag inte just nu. Verkar ha växt fast i mitt soffhörn, haha! Men nån dag...

    Har en ledig dag och ska mest bara lata mig har jag tänkt. Läsa, dricka kaffe och bläddra lite i kokböcker och mattidningar för inspiration, känner att jag behöver lite nya idéer vad gäller maten just nu.

    Ha en toppenfin onsdag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  7. Lotta, tack för ditt stöd! Jag lovar kommer att trötta ut er alla med detta HOPPAS JAG!!!!!! Hihiih, menar mest att jag ska lyckas hålla i detta för en lååång tid framöver!

    Lottaxtre!! Jag nästan gissade det!! Jodå en crosstrainer är inte alls dumt att ha hemma. Dessvärre inte jättesnygg som inredningsdetalj men just nu får det vara så!!

    Gabriella, så sant så sant <3


    Elin, din dag känns också skön! Vill också sitta i soffan och titta på recept och kika i vårens härliga inredningstidningar. Njut av dagen :)


    Blir glad för era fina kommentarer <3

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Men sirapsflaskor som är så praktiska! ;)

    SvaraRadera
  9. Jaa eller hur!!!! ;)

    Välkommen hit förresten...har varit inne på din blogg och smygläst lite tidigare :)))

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. YOU GO!!
    HEJA!!
    Det är ju skönt med träning, speciellt då den är avklarad. Det är då det känns bra!
    OCH du är sjubarnsmamma!! IMPAD av det!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  11. Ha ha ha Annika!! Tack! Ni sporrar mig också :)

    Kram anna

    SvaraRadera