söndag 12 juni 2011

Underbara gåvor.


 Det är underbart fina smycket fick jag av min fina kollega Else-Marie i fredags innan vi gick hem i fredags. Hennes dotter har gjort det. Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag fick det. Personliga gåvor är det bästa av allt. Jag har burit det hela helgen och många har uppmärksammat det. Stolt och glad är jag! Snart finns det en hel hemsida med hennes smycken.
 Min fina present från mina fina elever. Kortet blev lite suddigt och visar inte heller hela den coola betongkrukan. Hela sommaren ska jag tänka på ungarna och hoppas att de får ett fint lov med glass och bad.
Jag vet att en del av mina elever och en del av deras föräldrar kikar in på bloggen då och då så jag säger Stort Tack till er och önskar er en skön sommar!

Sommarkramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar