måndag 20 juni 2011

Sommarplåga!

Åh, finns det någon mer än jag som går och trallar på Eric Amarillos "Om sanningen ska fram"... Gud, den har satt sig ordentligt i huvudet ända sedan Ystad resan för en månad sen! I skolan fick jag ju bara bita mig i tungan för att inte orden skulle hoppa ur munnen på mig! Den är hemsk eller inte!!!

Idag har jag grejat lite och varit och gjort lite ärenden. Ska fixa ett nytt körkort och lite så! Var borta hos Gabriella med lite lunch. Hon sommarjobbar på Kinnaborg. Skönt att få tjäna lite pengar! Det är alltid välkommet. Kanske blir det en resa för henne när sommaren är slut!

Ikväll ska jag ut på lite roligheter med finaste tjejerna! Typsikt att det ska regna. Men jag har en plan för det om inte det funkar med cykeln!

Humor är som champagne, den torra är den bästa! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar