lördag 4 juni 2011

Minnen..

 Titta lite på kort i min Iphone och mindes förra sommarens höjdpunkt när jag och Åsa var på Winnerbäck på Trädgår´n i Göteborg. När han kommer ut och sjunger Timglas helt ackapella. Helt sanslöst. Bästa ever.
 Förra sommaren var inspirerat av Ernst. Vi bakade Ernstbröd och la in olika oljor i burkar. Allt medan han inredde sig "hytta" uppe i Bergslagen. Inte för inte man ständigt är småkär i karln :)
 Varje år så ska man välja blommor och färg till blomlådorna. I år ångrade jag att jag inte gjorde som förra året och valde rött och vitt. Det blev blått i år. Tyvärr kunde jag inte bjuda grannen på att jag petat in en vit blomma emellan!
I går var jag hemma hos mor och far. Tittade på det här fotot som är tagit på EuroDisney i Paris för en Herrans massa år sedan. Tror Agnes och Signe var fyra år kanske fem. Roligt hade vi i alla fall. 




Den här bilden är tagen i Köpenhamn strax innan vi sätter oss i planet till Larnaca. 4 härliga veckor väntade oss i Medelhavet. Snart är vi där igen!

Visst är det härligt att kunna ta fram lite kort och drömma sig bakåt i tiden. Många av våra resor har vi filmat och det brukar vara lika skoj varje gång vi tittar på de äventyren!

Lyckan är inte målet, lyckan är resan dit! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar