måndag 13 juni 2011

Sommarprojekt, bag-in-box och hängmatta


Mitt sommarprojekt skulle vara ett skåp som skulle slipas och målas. Nu blev det så istället att jag hittade det färdigt! Hemma hos Pernilla och Freddan stod det inknökat i ett garage!!! Nu är det mitt och jag slapp allt arbete kring det även om det är det som är lite av tjusningen.

Men tro inte att jag är nöjd med det! Ni som känner mig vet att jag inte kan vara still så ett nytt projekt á la Ernst måste jag ha! Ernst ja, snart börjar hans sommarprojekt! Det ska bli spännande att se vad han hittar på denna sommar.

Ikväll har jag och mina kollegor varit på golf-restaurangen på grillbuffé. Vi avtackade några unga damer som nu nått pensionsålder och ska ägna sin tid till att ligga i hängmattan och dricka bag-in-box, läsa lite skönlitterära böcker och bara ha det gott! Vi andra får nöja oss med sommarlov.

Nu är jag galet trött och ska krypa ner i sängen.

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. ååå vad fint det blev.
    Kul att det kom till användning.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tack själv Pernilla!!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera