onsdag 8 juni 2011

Att våga ta steget ut i det okända

Ja, det är det som krävs för att vinna. Jag har våndats. Vänt och vridit på det. Jämfört och vägt för och nackdelar. Listat upp vad jag vill och vad jag inte vill.

Men nu har jag bestämt mig för att hoppa. Rätt ut. Det finns ingen som tar emot. Det får jag gör själv. Men bra ska det bli. Det är jag helt säker på. Jag är glad över mitt beslut. Det är det rätta- för mig.

Ännu har ingen lyckats hitta
en bot mot denna smitta
Välkommen till ett liv som glädjespridare,
med ett litet leende för du glädjen vidare. Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Spännande och modigt att verkligen våga...hoppa.
    Undrar förstås till vad...
    Brännboll ja, imorgon går min skolas stora match av stapeln. Personalen mot åk 6.
    KUL!!!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Nja, till en annan lärartjänst på en annan skola :) Men med andra uppdrag!

    Lycka till med brännbollen!! Vi vann mot 5:orna på vår skola!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Sotarmedlem med pinne8 juni 2011 kl. 22:35

    Klart du gör rätt, man måste ju våga här i livet och du kan aldrig göra fel

    SvaraRadera
  4. Tack för de värmande orden Boomer :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Malin så himla tryggt det känns...precis min stil <3

    // anna

    SvaraRadera