fredag 10 juni 2011

Saknade


Niklas & Kristin eller igentligen Kristin & Niklas ;)


                                                            Signe & Natalie

Jag har en sån sjuk längtan efter mina barn som befinner sig långt hemifrån. Även om jag snart ska träffa dem så finns det en tom plats i hjärtat som fylls när jag tänker på dem. Niklas och Kristin jobbar nästan varje dag men jag hoppas på att få spendera lite tid med dem. Natalie jobbar mellan fotbollsäsongerna så kanske blir det inte så mycket av att träffas men jag ska umgås så mycket som möjligt.

Såna här dagar som skolaslutningar blir det en extra saknad. Vi brukar alltid äta lite go middag och jordgubbstårta till. Sedan till Mingla i Mark. Visserligen brukade de inte följa med de senaste åren men ändå.

Jag hoppas ni har det varmt och skönt därnere i dag mina fina barn och fina Kristin :)

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar