fredag 17 juni 2011

Äntligen och äntligen!

Äntligen äntligen har jag gjort färdigt schemat och det är sommarlov på riktigt! Nu ska jag ligga kvar i sängen tills dess att jag känner för att gå upp. Ska ta dagen som den kommer och inte göra några måsten. Läsa en bok och softa, förhoppningsvis bjuder vädret på bad och sol. Sitta ute länge om kvällarna och bli myggbitet och dricka vin!

Idag ska det bli tacos vilket var länge sen som det stod på bordet. Alla är vi sugna på det. 

Önskar alla en fin kväll! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Läsa, sola, sova ut, ta det lugnt...låter skönt(jag får inga myggbett...)
    Två veckor till, så är jag också där!
    Ha en skön helg, och sommar!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Kämpa på 2 veckor till! Du har ditt kvar sen!

    HA en skön helg och sommar du också!!! :)

    Kram ANNA

    SvaraRadera