fredag 11 februari 2011

Ris och vår

Fredag igen. My favourite day brukar jag säga i skolan när vi har engelska på fredagar! Jag håller på att förbereda mig för jobb med Lärarförbundet i dag och samtidigt som jag förbereder lite för kvällen. Många bollar i luften. Idag MÅSTE jag städa. Hinner inget på veckorna! Nu är jag lite deprimerad också eftersom det kommer mer snö hela tiden. Jag vill ha vår. Jag vill ta in lite ris och jag vill se krokus och andra blommor i rabatterna. Ja, jag vet att det bara är februari men det hjälps inte. Längtar att få sitta i solen och få lite brun färg i ansiktet så man kan lägga brunkrämen åt sidan ;)

See you! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du får en härlig helg Anna och att snöandet ersätts av strålande solsken och fågelkvitter istället. :)

    Ta hand om dig fina du!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Detsamma önskar jag dig:) Ni har väl vår i skåne nu :))))

    Kram

    SvaraRadera