fredag 18 februari 2011

Precis min stil!

Vi har precis bytt ut Natalies lägenhet mot Grecian Hotel. Landslagets hotell de hade förra veckan. Jag kan säga att det är grymt fint. Vi har havsutsikt med en bedårande pool nedanför. Choklad välkomnade oss på rummet. Men vem äter choklad? Inte min stil *fniss*. Frukskålen inramad i celofan passar bättre till både min och Malins stil! Vi har som en lite lägenhet kan man säga. Fint fint. När jag ligger på min säng och bloggar lyssnar jag till Medelhavets brus. Känns också bra!

Dagen har varit till belåtenhet med sol och en rejäl bonnabränna!! Jag som inte trodde jag kunde få det utan att direkt bli brun!

Nu är det dags för lite motion även om vi gått mycket idag. Hotellet erbjuder även en inomhuspool och ett gym.






Visst är det härliga bilder. Nu är det dags att säga hej då på en stund. Eftersom jag lagt mitt gamla liv åt sidan och börjat ett mycket mer hälsosamt liv ska jag nu dra på mig baddräkten och gå ner till poolen och simma. Malin väntar nog redan!

Ha det gott! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hjälp, vad du får mig att längta till solen och värmen med dina underbara bilder. :) Ni verkar helt klart ha ett mycket trevligare väder än vi här hemma i kalla Sverige. Njut av din välförtjänta vecka Anna och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera