söndag 13 februari 2011

Favorit i repris

 Nästa vecka ska jag besöka dess skorna. De är födda i London eller i alla fall köpta där! Jag tycker att de är de mest underbara skor som finns. Jag är som sagt icke ägare till dem men mor till ägaren! Dessa är i alla fall de snyggaste jag sett vad det gäller Converse. Mina svarta, vita, röda, rutiga ligger i lä rejält. Men ska nog traska omkring i dessa på Agia Napas gator på torsdag!!

Jag har fått så positiva resultat igår att jag blev galet glad. Och glad har jag varit det senaste. Mår bättre nu och våren gör sitt. Eller den kommande våren som faktiskt knackar så smått på ytterdörren, Tolv dagar till den första riktiga vårmånaden. My God vad skönt.

Imorgon åker Kristin mot nya äventyr. Tre veckor utan henne blir tomt. Men sedan bär det ytterligare vidare mot okända marker. Jag uppmuntar dem till att resa. Själv åkte jag till USA ett år. Bästa tiden. Nu är jag sugen igen på att pröva lyckan utomlands men det är svårt få till så det stannar vid drömmar. Men jag skulle mycket väl kunna tänka mig att göra en sån grej igen. Kjell var på vippen att åka till Kina ett år. Jag peppade men han fega ur. Trist. Ett år i Shanghai hade varit spännande. Verkligen. Minns jag inte fel har Stora Enso lite fabriker här och var i världen.

Love. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar