torsdag 10 februari 2011

Over there!

En sån här råkade komma i mina händer idag. Åh, vilken tidning! Jag blev helt sjuk. Detta är nästa prio 1. Just nu känner jag dessutom en hel hög som ska åka dit :) Det gör inte saken bättre! Det finns så mycket jag vill se där att det krävs en förmögenhet att fixa. USA är Lovisas allt. Hon har älskat detta land från första stund. Hon har ett mycket USA-inspirerat rum. En fondvägg med New York, tavlor med gula taxibilar, Broadway och mycket mer!

Nu har mitt sportlov börjat. I morgon är det jobb med lärarförbundet hela dagen. Sedan ska jag bara ta det lugnt. En sväng till Cypern blir det och städa lite garderober. Kolla på film, och bara umgås med de små godingarna här hemma.

Det du inte gör idag kan du göra imorgon! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar