torsdag 10 november 2011

Bara tjejer, okända och kända och en liten Zlatan!


Efter att ha varit "isolerad" i nästan en vecka tog jag med den andra tvillingtjejen till Skene Järns tjejkväll. Det brukar vara bra drag på de kvällarna och det är skoj att träffa lite folk.Jag var lite nyfiken på julsakerna så jag övertalade Signe om att vi skulle dit.






 Jag är skogstokig i texter. En fin fras på en låt, en rad skrivit på ett papper, en mening som betyder. Givetvis hittade jag dem här! I all hast lite senare på kvällen glömde jag av att köpa dem!




 Hittade dessa små godingarna. Wow, säger jag bara ! Kan skriva upp dessa på lilla önskelistan och råka lägga den under Kjells kudde! Kanske någon kan tipsa honom att den ligger där!



  Den här lilla hunden kan väl få bli min! Den är säkert inte lika rymningsbenägen som min Humla är!



På tjejkvällar passar det med lite vin! Det blev ett glas rött och lite tacos. Gott! Det dyker upp lite tjejkvällar titt som tätt. Tycker det är ett mysigt koncept och inte bara för att handla går jag dit. Så himla socialt om inte annat! 



 Det dyker alltid upp lite kändisar på Skene Järns tjejkvällar! I år var det världskändisarnas tur. Tänk att de vill komma ända till kalla Sverige för att underhålla lite damer, kvinnor, flickor, tjejer och käringar! Lady Gaga verkar ha full koll i kassorna i alla fall!!!

 När jag gick innanför entrén när det öppnade frågade jag den här kvinnan om hon var den största divan i kväll men hon log lite försiktigt och sa; Nej, jag är ingen diva!
Det borde jag ju förstått att Maria Montezami inte är någon diva hon är ju allas våran Maria nu!


 Kvällens snyggaste brud; Lady Gustavsson, förlåt Gaga! Fantastiskt att hon vill joina oss! Bra sjöng hon också för att inte tala om hennes dans. De movesen gick inte av för hackor!

Undrar om man kan boka upp honom, nej jag menar henne till årets glöggfest!!Tänk jag kommer att ha haft årets fest här då!!!




Avslutningsvis dagens snackis även på min blogg!!! Här sitter han på kassörskans lilla lathund. Först trodde jag att det kanske var en sådan där idolbild man hade när man var liten men jag knäckte den koden på väg ut ur kassorna. Zlatan mmm ja, det kommer att vara Zlatan som är nästa års hemliga gäst! Därför sitter han på hennes lathund i kassan :)

Nä. alla ni fina bloggläsare. Nu är det Godnatt och sov gott!! Kram Anna

10 kommentarer:

  1. Men hallå den okända kändisen är ju...tadaaa...Anna Book! Kan ju varenda kotte se ju.
    Och visst var det Zlatan som var utklädd till lady gaga?? Kolla snoken och smajlet.

    SvaraRadera
  2. Låter som du fina lill-syster, Signe, hade en fin tjejkväll! Sov gott!

    SvaraRadera
  3. Nina, ja just det så var det ju!!!

    Anna Book eller hette hon Åsa Book i showen var det ju!!

    Men nja Zlatan har nog fullt upp att kommentera den nya boken!


    Välkommen till min blogg Nina :)

    SvaraRadera
  4. Natalie, ja syrran var nöjd med kvällen <3

    Hade varit mysgit om du varit med också!!

    Kram Mamma!!

    SvaraRadera
  5. Anna...så rolig kväll!!


    Nu blir jag nyfiken, har du tvillingar?


    Vad roligt att din ena dotter också tycker om NY. Jag var sju år när jag första gången kom hit och det blev "instant love". Hoppas hon kommer hit en dag! (och mamma Anna också såklart)

    Kramar och ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  6. Ja Lotta det var väldigt trevligt :)

    Agnes och Signe är tvillingar snart 12 år !!! Men tror att de är universums mest olika tvillingar. Agnes, blåögd, rakt ljust hår. Signe brunögd, lockigt mörkt hår.
    De är olika till sättet också men håller ihop till tusen när dt blåser kallt ;)

    Ja en dag står vi där...i NY :)))


    Ha en fin fredag!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Vilken underbart rolig kväll!!!!
    Stod och tittade på sådana läderdjur härom dagen.
    Ljusen var vädigt vackra

    SvaraRadera
  8. Visst är de läderdjuren speciella. Min 11 åring har länge velat ha en sån men jag har nekat..tror jag ska ändra mig illa kvickt!

    Jag älskar ljus!

    SvaraRadera
  9. Hallå där!
    Vilken rolig kväll ni verkar ha haft. Man måste komma ut och roa sig lite ibland....

    Såg dig inne hos "att vara någons fru" och nu kollar jag runt lite här.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  10. Japp, där är jag liten stammis!!!

    Roligt med nya bekantskaper:) Välkommen hit.

    Jag ska smyga in till dig också!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera