lördag 14 maj 2011

Nostalgitripp i albumet

                                          Östkusten, Georgia
Disneyworld, Florida
Key West

Key West
Key West
Miami

Nu när jag är inne på USA blir jag lite nostalgisk. Det är 26 år sedan jag bodde där. Blir mörkrädd närjag tänker på det. Hihih..låter ju som jag är lastgammal! Vilket jag naturligtvis inte är. Hittade ett gammalt fotoalbum från den tiden. Det lustiga är att jag har fotat väldigt många byggnader och det är precis vad jag fortfarande gör och tittar på! Ränderna går inte ur så lätt. Att titta på vackra byggnader är ett rogivande sätt att koppla av på. Bilderna är dåliga och jag valde ut några som jag gillar och minns.

Att planera resa är halva nöjet tycker jag. Ska man på en längre tripp så finns det mycket som ska vägas för och nackdelar mot.

Jag ska beställa en tidning, Vagabond som jag läste i ett väntrum. Där fanns så mycket roligt att läsa.

Dags att samla ihop sig för schlagerfestivalen. EurovisionSongContest. Undrar var min schlagerkung håller hus ikväll ;) Jag får hålla till godo med Schlagermamman och hennes familj! Det går minst lika bra!

Heja sötisen Eric Saade! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar