tisdag 31 maj 2011

Mitt sommarlov

Det doftar sommarlov. Man känner det i luften och man får känslan när man kommer till jobbet. Skolan gör sig redo att släppa iväg alla goa ungar och ge dem den ledighet de behöver. Härliga sovmornar, barfota ute i daggen, myggbett som svider, sitta vid sjön och fiska, ligga i hängmattan med en spännande bok, cykla på grusvägar och upptäcka nya saker! Ja,det finns mycket att göra på sommarlovet.

Själv ska jag göra allt det där och lite till. Lite bad i Medelhavet och förhoppningsvis i Östersjön. Grillkvällar, havet hemma i Varberg och framför allt alla mina böcker jag samlat på mig under detta läsår som aldrig blir lästa. Nu ska varje sida noggrant analyseras och förhoppningsvis ska jag lösa fallet innan jag kommer till slutet!

Njut av en härligt dag i solen och alla vi som är inomhus får njuta ändå! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar