fredag 27 maj 2011

Åsa 40 år

Idag fyller min fina vän Åsa 40 år. Grattis till dig kompis. Hon är en jättefin vän men är inte en vän som jag kännt sedan förr utan en nyfunnen vän sedan jag flyttade hit till Kinna för fyra år sedan. Vi har många gemensamma intressen och det är alltid nära till skratt när man är tillsammans med henne. Det är gött att ha såna vänner!

I natt var vi där med våra goda grannar och spexade lite. Det är kul att hitta på tokiga saker! Vi hade gjort skyltar som vi satte upp utanför hennes infart, vi rullade ut en 15 meter lång, 2 meter lång pappersrulle nerför infarten som en lång röd matta, vi satte massor av trasor i träden och jag har fått höra att fåglarna gör anspråk inför sitt vinterbygge på våra trasor! Vi tejpade fast soptunnan med lyktstolpen och tejpade för infarten.

Innan vi visste ordet av satt vi i hennes kök och mumsade på smörgåstårta och drack öl och cider! Vilken början på den 27 maj :)

Så nu rakt till dig Åsa från mitt hjärta så önskar jag dig en jättefin dag, trots regn och fotbollmatch! Att du blir riktigt uppassad och uppmärksammad. Och sedan välkomnar jag dig in i vuxenlivet fast jag har inte märkt någon skillnad kan jag säga. Man är inte äldre än man gör sig!
Vi ses i morgon om inte annat! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar