onsdag 18 maj 2011

A bad hair day

Behöver minsan lite färg efter en sån här dag! De är inte många på ett år men idag var det ett riktigt bottennapp! Men nu är det dags att gå vidare och tänka positivt.

Lovisa har hunnit med två dagar på Hönö med klassen. Skoj verkar det har varit. Känns som det ständigt är någon på resande fot av oss som preliminärt bor på denna adressen!

Snart ska jag själv iväg och ha det gött. En hel helg bara lata mig och göra som jag själv vill! Nåja inte riktigt men nästan i alla fall.

I måndags var vi på Navet för att bli introducerade i en ny utbildning- STEPS Strategiskt Entrenörskap i Skolan. Jättespännande. Men det känns i kroppen att man är sliten och nog ska det bli skönt med sommarlov snart.

Det finns massor av saker jag vill skriva om men tiden rinner ifrån mig och snart är det natt. Igår kom jag i säng vid ett och det är liite försent för mig. I morgon ska jag dessutom vara på jobbet vid sjusnåret och då kan det vara en fördel att vara utsövd :)

Ha en trevlig onsdagskväll! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar