onsdag 10 mars 2010

Mamma, pappa, barn


Mildväder men iskallt. Jag tittar ut mot altandörren där 1 meter stenhård snö väntar på att försvinna. Vi, eller rättare sagt Kjell har fåt skotta upp ett hål så dörren går att öppna och så att hunden kommer ut! Vi har börjat att gå till jobbet/skolan och det är så himla skönt när man väl kommer fram. Det värsta är på morgonen då smältvatten frusit och gör gatorna förrädiska..

Niklas har halkkört idag och har nu bara provuppkörningen kvar! Tänk om några veckor kan båda grabbarna ha körkort! Då ska jag väcka dem tidigt och be dem köra mig dittan och dattan!!
Tänk vad man kört dem genom åren!

Har precis tagit ett bad och är otroligt frusen. Skönt att sätta sig i soffan med en bok. Har börjat läsa "Mamma, pappa, barn" och den är skitbra. Jag önskar många gånger att det skulle finnas tid till att läsa ännu mer. Man får väl vara glad för det lilla!!!

I morgon blir det en lång dag då jag jobbar sent och ska på möte direkt efter jobbet. Lärarförbundet har årsmöte på Kinna hotell. Kan bli intresant.

Så ni som orkat läsa igen dagens blogg får ha en mysig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar