lördag 3 juli 2010

Vad kostar korven?

Det fina vädret står i sig. Lite lagom kvalmigt! Jag håller fortfarande på med projektet men är snart snart färdig. I går kväll tog vi oss upp till Öxabäck för att kolla "herr Senil" när hans lag mötte Björketorp. Halva sotarföreningen åkte med. Blev en trevlig tillställning med massor av inslag av den sjuka humor som jag och min vän Åsa besitter!! Kan tillägga att Senils lag vann med 2-1. Tror den domaren skulle behövt poliserskott tillbaks till Svenljunga ;) Det roliga är att det serveras öl. Vi har lurat i övriga kretsen om att man ska fråga "Vad kostar korven?" och därefter serveras man en öl! Kjell pröva och visps hade han en öl i handen, eller rättare sagt två!

Idag har jag hunnit städa tjejernas rum och för en liten stund sen kom grabbarna Elzer som ska tillbringa natten här medan mor och far skakar loss på bröllop. Skulle vilja åka till IKEA men får nog lägga det på hyllan...ska måla en annan hylla!!

Usch, det går fort nu tills Natalie åker tillbaks till Cypern. Bara 9 dagar för hennes del och 23 för min del. Man blir snabbt van att ha henne hemma och det är mysigt. Som vanligt finns det mycket jag vill göra när hon är hemma men tiden rinner iväg. Denna gång går det inte så långt i mellan vi ses. Dels nu i juli men även sen i oktober. Toppen att vi ska bo nära!

Kanske dags att ta ett brake och se hur min granne mår. Han var på sin svensexa igår och lär ha varit berusad enligt säkra källor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar