lördag 17 juli 2010

Fritt fall :)


Ernsts Grissini bakades här i går och de gick åt som smör i solsken..Tack Ernst allas våran hustomte för ett gott recept. Receptet hittar ni här . Det är värt att pröva :) Passar perfekt som lite tilltugg innan grillen.
Det var för övrigt en trevlig tillställning i går hos halva Johansson då frun i huset jobbade. Det blev många anledningar att fira men mest firade vi semestertider. Ok då, jag får väl bjuda på det då; Satt i godan ro och småpratade med Johan och Åsa medan John var köksa och Kjell skötte grillen. På en sekund satt jag mitt på häcken på golvet i 90 graders vinkel och FATTADE INGENTING!!!!! Stolen hade pajat och det var ett ögonblicks verk. Och som vi skrattade!!!! Jag satt säkert kvar i 15 min och bara skattade. Saknade min vän Sofia just då...och det ultimata vore att det hade varit hon!!! Inte för att jag vill att det skulle hända henne igentligen men alla som vet bakgrunden förstår ändå!! Vi tog en liten promenad ner till Gadden och lyckades få med honom upp till John.
Idag fullkomligt öser regnet ner. När gjorde det det sist tro? Ingen aning men länge sen var det. Typsikt när jag och Åsa ska åka in på Winnerbäck ikväll. Men vad gör väl det? Winnerbäck och regn spelar ingen roll men det hade ju varit trevligt med uppehåll!
Simma lugnt idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar