torsdag 1 juli 2010

Projektet dag 1


Sen jag bloggade sist har jag haft en soft dag i Varberg med sol och bad. Blev faktiskt årets första bad och det var kallt!! Igår startade jag mitt lilla/stora projekt! Ska visa när det blir färdigt. Jag träffa Åsa och vi shoppade loss hihihih!!! Det slutade med att vi satte Åsas cykel bak på bilen och skjutsa hem henne. Sedan avslutade vi kvällen här med vin/cider och öl. Kjell fick igång sin ölmaskin och för tillfället har den bytt plats med den trasiga kaffebryggaren. Vill ha en ny caffelattemaskin men jag ska inte förhasta mig!

För att återgå till projektet ser mitt hem ut som en byggarbetsplats!! Bäst att sätta fart innan K kommer hem.

Barnen har sovit borta över natten så det har varit lugnt och stilla. Lite bra nu när man behöver vara i fred med projektet. Ska ner till Kinna för att kolla om jag hittar någon bra penna och lite annat smått och gott.


Har en stark längtan till Smögen igen. Saknar bryggan och räkorna!
Piece and love :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar