tisdag 20 juli 2010

Godmorgon/Godmiddag

Gabbe och Johan bakade muffins och hade en tävling om vem som kunde göra de bästa muffinsarna!! Johans muffins= Jättegoda
Gabbes muffinsar= jättegoda!!

Mitt matbröd :)


Usch, vilka ovanor man skaffar sig på sommarlovet. Vi går och lägger oss vid två-tiden på nätterna och sover fram till elva, halv tolv. Tur att det inte är strandväder!! Så jag sitter och bloggar knappt klädd och får syn på en bil som stannar utanför...Goda vänner från Öxabäck
som jag pratat med på fb om husfärger. Helena undrade vad färgen på vårt hus hette och jag sa till henne att de kunde komma förbi och titta! Så roligt att träffa dem. Fick på mig kläder illa snabbt i alla fall!!! Jag måste skärpa mig..dags att börja ställa klockan!! Igår baka jag bröd och tonåringarna baka muffins. Då var väl klockan elva.
Nu är det dags för mig att röja upp i huset, köra en maskin tvätt och packa lite :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar