onsdag 14 juli 2010

Älskade L


Igår hämtade jag ut dyrgripen! 425 riksdaler kostade den och den är värd mycket mer än så. På lördag kommer jag och Åsa att vara på plats på Trädgårn i Göteborg för att se denna underbara man- Lars Winnerbäck!!


Det finns ingen som jag har lyssnat såå mycket på utan att ens tröttna. Ibland kan man höra bra låtar och sen lyssnar man några gånger och sen har man tröttnat. Men hans musik har jag lyssnat på konstant i många år nu. Finns ingen av dem som jag inte gillar. "Om du lämnar mig nu" har jag nog lyssnat på 1 miljon gånger och kan lyssna på den en miljon gånger till. Djupet i hans låtar är enormt och många menar på att det är rena deppmusiken. Visst, det kanske det är och han har säkert skrivit dem när han inte alltid mått så bra MEN lyssnar på riktigt noga på texterna så är dom romantiska, allvarliga, humoristiska och underbara....


Fortfarande är det Söndermarken som är favoriten. Ingen soldat är också en låt som fängslar. Solen i ögonen är en cool låt som passar på sommarkonserten men tyvärr finns den inte med i spellistan.


Love i massor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar