måndag 26 juli 2010

Nu bär det iväg!!




Äntligen bär det iväg på semester. I tre hela veckor ska vi bada och sola så mycket vi bara orkar! Och det bästa av allt är att vi kommer att träffa Natalie i lika många veckor... Hennes fotbollsträning kör i gång nu i dagarna men det blir väl om kvällarna så vi får träffa henne riktigt mycket ändå.
De två numera vuxna sönerna kommer att vara hemma med Olle och Smilla.

Det är fullt upp på programmet. Första veckan kommer Amanda, Gabbes kompis, att vara med därnere. Andra veckan kommer familjen Selin på besök och i slutet av den veckan ansluter sig även Johan, Gabbes kille, dit. Skojsigt. Jag har ändå planerat en liten egen romantisk stund för mig och maken..låta de andra vara barnvakt så vi kan få gå på någon av Agia Napas alla mysiga restauranger.
Jag hoppas att jag kan hålla mig uppdaterad med alla fina bloggar och med mina vänner via facebook men faktiskt ska jag nog bara ta det lugnt!
Nu är det fullt upp några timmar tills vi tar tåget till Kastrup för att därifrån åka vidare ner till Cypern.
Ha det gott alla // Anna

2 kommentarer: