lördag 17 april 2010

Vill vara frisk NU

Har sovit bort hela dagen och förmodligen kommer jag att sova hela kvällen också. Jag har verkligen inte orkat upp ur sängen. Nu tror och hoppas jag att min familj lagar något ätligt till mig ikväll!
Undrar om det är något bra på tv i kväll annars får det bli resterande avsnitt av Sex and The City boxen. Förresten finns det en hyrfilm som heter Boxen eller The box. Den verkar skitbra! Rysare av något slag.
Fortfarande inga luftrumm öppna för flygtrafiken och det gör mig orolig. Läste att flygbolag kunde hamn i konkurs och det är ju inte så bra...
Jag är så trött på våra katter. De har gått runt och skrikigt hela dagen. Har lust att kasta ut dem. Olle håller koll på att allt går rätt till när de håller på så att päls flyger..Jag säger bara det; Våldtäktsmänn finns i djurens värld också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar