torsdag 8 april 2010

Jag vet du kommer att se på mig sådär...



Har kommit in i en riktig Winnerbäckperiod. Hans röst har lyst upp denna torsdag i mitt hem. Alltså det går ALDRIG att tröttna på hans låtar. Så mycket som jag spelat dem borde jag vara dödstrött på karln men ju mer desto bättre. Jag är så glad över att han skriver dessa texter som borrar sig ner på djupet..längst in i själen. Vissa dagar lite mer än andra... Söndermarken är fortfarande favoriten. Den säger allt och den är helt underbar. I Jönköping när han visade den på den stora vita duken kändes det som om det var jag som skrivit låten!!!
Jag har väl inte fått gjort så mö idag mer än att pyssla om Signe lite extra. Hennes förkylning vill inte ge med sig.

Jag, Lovisa och Gabriella var nere i byn och köpte en liten konfirmationspresent till Johan. Vad svårt det är att köpa saker till killar. Hade det varit en tjej så hade Tomas Sabo varit en dröm. Herre Gud, vad mycket fint det finns! Jag blev sugen på lite nya belocker. En gång Tomas Sabo, alltid Tomas Sabo!


Idag har jag funderat, begrundat och bestämt saker! Jag har smsat och begrundat igen och därmed blivit mer säker på min sak. Så får det blir! kan dessvärre ta lite tid men det kanske det är värt! Stackars Kjell, som jag tjatar fram och tillbaks...


Längtar galet mycket till Cypern och till värmen. Nissi och allt det andra...By the way, ska jag snart skicka in ansökan om kursen på Cypern i oktober, den där som jag glömde signera förra gången jag sökte :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar