lördag 10 april 2010

Tid är allt jag har!!! :))


Tid..Ja, det skulle min 16-åring behöva träna på ! Igår satt jag halva kvällen och försökte lösa hennes problem att ta sig till Johans konfirmation i Torestorp. Hon skulle vara där kl 11.30 eftersom konfirmationen började 12.00. Det hela löste sig dock med att Agnes och Signe blev sämre. Jag tog belutet att stanna hemma.

Idag strax innan vi skulle åka ser jag en väns status på Facebook "Idag komfirmeras min son kl.15.00" Hopp och hej! Jo, visst är det skönt att vara i tid med att vara 3½ timma innan är väl ändå till att ta i.

Nu sitter vi och diskuterar vad vi ska äta jag och Kjell! Vi kan inte komma överens om detta!
Sen är det dags för El Clasico. Härligt att Barcelona ska besegra Madrid idag :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar