fredag 26 februari 2010

Som man bäddar får man ligga..

För någon månad sen sökte jag och några kollegor till en utbildning i Digital Portfolio. Kursen hålls på Cypern (!) och vi såg verkligen fram emot att få åka. I veckan kom ett mail om att vår ansökan inte kunde behandlas eftersom de följer EU-regler och vi hade glömt att skriva på en signatur på ett ställe.. Naturligtvis ska vi överklaga men dessvärre tror jag inte att det har någon effekt. Snacka om maktmissbruk. Jag hade kunnat ta det om vi nu inte uppfyllde de kriterier som skulle uppfyllas men en sketen signatur... Sur är jag som faan!

Mitt favoprogram i TV, Solsidan, var lika bra som vanligt. tyvärr somna jag en stund och vakna mitt i reklamen. Dessa fredagar som man vill så mycket med...

Ska nu packa ihop datorn och krypa ner i sänga med min nya bok som sällskap :)

Grattis Torgny, du har namnsdag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar