söndag 28 februari 2010

Här ska firas...

Ja, man borde ju fira rejält nu när vi går in i första dagen i första vårmånaden i morgon. Men istället ska man jobba och göra annat! Men framåt går det..

Jag fattar inte varför man ska vara så trött när det äntligen blir helg. Höll mig knappt vaken till elva. Melodifestivalen var väl ingen höjdare men vad kunde man förvänta sig när inte Schlagerkungen infann sig! Nästa helg, andra chansen-helgen funkar inte heller då jag ska ha lite kräftskivemänniskor från Öxabäck här. Det ska bli skoj! Länge sen sist. För att återgå till Melodifestivalen så var ju Peter Jöback lika snygg som förr. Han är ju som klippt ur en tidning! Tänk vad jag och Eva-Karin var förälskade i honom!! Vi åkte land och rike runt för att se honom uppträda! Men det var då det!!

Snart är det dags att bege sig till Göteborg för tvillingarna ska lira basket. 2 matcher blir det och roligt är det.

Borde hinna med lite annat innan avfärden men är onekligen väldigt slö. Kjell har hållt på här när jag suttit vid datorn så jag är liite sur på honom. Han stör min datakoncentration jäkligt mycket!!
Det är ju då jag inser att jag skulle ge han en hjälpande hand...hahahhaha!!!!


"...Det som en gång vart mitt blev vårt..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar