måndag 15 februari 2010

Mår värre än en förkyld karl ;)

Jag lyckas oftast att bli sjuk när det är lov. Sportlovet får nog tillbringas i sängen tror jag. Vilken förkylning.. ja, jag känner mig som en karl nästan!! Tycker otroligt synd om mig själv och vill helst av allt bli ompysslad med :) Lite frukost på sängen kanske...



Har i alla fall pallrat mig upp i köket, fått på datorn och kollat mail och facebook. Inget särskilt har hänt sedan igår. I of så hinner jag inte sitta vid datorn så långa stunder men det är lätt att surfa iväg på resesajter och biljettsläpp. Längtar till Cypern och Natalie, längtar till Lalandia och till Thailand. Jag kan lika väl säga att jag längtar till våren!!! Tittar man ut så kan man ju fråga sig hur länge det tar innan all denna snö smällt undan.
Måste höra med Åsa om hennes Pinkbiljett är kvar...jag är ju faktiskt hemma då!!!



Kan nog behöva shoppa lite idag...

Nu bygger vi ett nytt hem . Startar upp och börjar om. Söndermarken jagar mig men jag är inte där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar