torsdag 29 november 2012

Är det verkligen det?


Vilken dag! Vissa dagar är ena riktiga skitdagar och så har denna varit från tidiga morgon till sena kvällen!

Det är väl bara att bita ihop. Tänka att det är bättre i morgon. Sova. Andas. Förlåta.

Min Niklas har varit hemma en stund och hälsat på. Det var i alla fall trevligt. Han ville ha en ny frisyr så det var bara att plocka fram saxen och klippa. Han åker till Schweiz på lördag för att referera från innebandy-VM. Han arbetar som journalist på en sporttidning i Göteborg. Tycker det låter fantastiskt roligt att både få titta på innebandy-VM och skriva om det. Innebandy och fotboll är hans inriktning. I tio dagar ska han vara därnere och jag tror att det blev Finland som han ska följa. Men vi får väl hålla tummarna för Sverige och att det går bra för båda Norden-länderna.

Nu ska jag ta med mig boken och läsa bort all ilska. Tur att jag inte är långsint på någotvis i alla fall. Det vore till att kasta bort energin.

Kärlek

20 kommentarer:

  1. Vissa dagar bara är sådana.
    Gå tillbaka till ditt härliga inlägg från igår för att bli påmind om att du har upplevt fantastiska dagar också. Det kanske är en klen tröst förresten. Men en kram då? Imorgon är en annan dag. Vi kör på det.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Sahra formulerar det väl ovan! Jag önskar och tror att du får en betydligt bättre dag imorgon!
    Sköt om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, dagen har varit väldigt bra hittills!

      Önskar dig en riktigt fin helg :)

      Kram Anna

      Radera
  3. Styrkekramar. Sådär är det ibland och i morgon är det en ny och annan dag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch! Jag hoppas verkligen att du blev av med alla trista känslor fort!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Känner igen. Ny dag imorgon! Ibland är det bästa att vända blad, snabbt ;)

    Skönt att läsa och krypa ner under täcket. Jag är väl den enda som missat Lost. Ser minst två avsnitt varje kväll ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lost ja...det var ett tag sen. Tyckte det var bra men har glömt av en hel del. Kanske en uppdatering vore på sin plats!

      Kram ANna

      Radera
  6. kram till dig.
    och jag känner på mig att den här Fredagen blir kanon!!!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  7. Vissa dagar är lika grå som novemberhimlen men det kommer alltid bättre dagar.
    Kram & kärlek
    Emschen
    www.emschen.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, nu kommer de braiga dagarna!!!

      Kram tillbaks!

      Radera
  8. Sådär kan det verkligen vara ibland!
    Men idag är det fredag och snart advent.
    It's going to be good!!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart att vi gått in i advent. Det finns inget mysigare!

      Kram Anna

      Radera
  9. Usch för skitdagar! Det bästa är att det blir bättre! Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Fy för sådana dagar.... Som tur är brukar dom vara färre än dom bra dagarna.
    Hoppas du och familjen har en jättefin första adventshelg med massor av mys.

    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helgen blev bra och hoppas din blev det också :)

      Ser ju fina kort på Instagram!

      Kram Anna

      Radera