tisdag 24 augusti 2010

Mer böcker och ingen fritid...


Idag har jag klätt 12 nya böcker!!! Så är det när man har dubbelt upp i samma klass!!! Är snart proffs på att klä böcker....

Tjejerna är förkylda men jag kurerar dem så gott det går. Jag har svårt att vara hemma från jobbet men tjejernas hälsa är det viktigaste ändå. Kom inte från jobbet innan kl sju. Massor av planering ska göras och just nu är det mycket annat som ska göras under planeringstiden. Tiden går sjukt fort i alla fall. Det närmar sig Cypern igen...och på torsdag ska vi träffas för lite planering, Marie, Helen och jag. Det ska bli roligt trevligt...


Det där med att laga mat på söndagar för hela veckan har slagit väl ut kan jag lova. Jag sparar hur mycket tid som helst och säkert en och annan krona också. Det ska jag fortsätta att göra på söndag. Prova en vecka och se!


Nu ska jag lägga mig. Gud vad skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar