måndag 31 maj 2010

Simma lugnt :)

Var inne i stan och kollade SATC 2 igår med Åsa och döttrarna. Jag älskar att bara luta mig tillbaks och titta på glaoumor och lyx. Shoppa vad som helst och bara leva livet. Inte för att det lockar mig att leva så men lite frestande är det ju ;)
Bra var den och ser redan fram emot en tredje film.
Är hemma från jobbet idag. Mitt blodsocker rusar i höjden och jag ska försöka lugna ner kroppen med lite sunt levene. Hinner ju aldrig ta mig den tiden för motion längre. Sover inte på nätterna och somnar till framåt sex-tiden då det är dags att gå upp. Det känns som jag inte gick och la mig igår. :(
Ska inte streta på jobbet med allt på min egen bekostnad. Allt har ett pris och just nu vill jag inte betala det till jobbet. Snart är det sommarlov och då vill jag inte vara ett vrak utan då kommer den efterlängtade ledigheten då man ska ladda batterierna inför kommande termin.

Så ha det bra alla därute. Se till att säg någon snällt till någon idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar