lördag 29 maj 2010

SATC 2


Idag har jag ägnat mycket tid till min Iphone. Har haft den i ett år men har inte brytt mig om att göra fullständiga inställningar. Men nu funkar allt igen och tom Spotify arbetar igen. Lördag, helg...fy fasen vad snabbt det går. Denna helgen har varit lugn eftersom Kjell jobbar både fredag kväll och lördag morgon. Jag har njutit av att ligga kvar i en varm säng med kalla lakarn fram till frukost.

Natalie och Niklas stack till Gekås tidigt för att sedan åka vidare till kusinen Andreas som fyllde 20 år i går. Grattis grabben! Inte länge sen du föddes!

Agens åkte till Elin och därmed var vi inte många kvar hemma.
Jag har bakat lite bullar för en gångs skull! Måste ju fylla nya frysen i garaget ;)

Var sugen på att dricka vin med grannarna men ingen är hemma. Suck, men det kommer väl ett tillfälle till veckan! Jag kollar på resor till Paris och London! Varför kan jag inte bestämma mig?! London är staden nr 1. Det kanske blir dit i alla fall. Först blir det Cypern 3 veckor i sommar. Den resan är redan bokad och betald. Det är väl därför jag måste ha ett nytt resemål. Förhoppningsvis kommer jag till Cypern i början på oktober också. Jag, Marie och Helen har ansökt om 17 000 kr var för en utbildning i digital portfolio. Igentligen skulle vi varit där denna veckan om vi nu inte hade glömt av att signera en liten namnteckning :/

Mors dag är det i morgon och jag ser fram emot frukost på sängen!!!
Idag fyller lilla mamsen 66 år. Grattis även till dig...vi kommer imorgon!

Imorgon kväll ska jag ta med mig döttrarna de äldre tillsammans med Åsa på SATC 2. Älskar den serien och älskar filmen och förhoppningsvis kommer jag att älska den andra filmen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar