tisdag 4 maj 2010

Läkare efterlystes!

Hur länge kan man förväntas att ha ont i halsen?? Jag är gudatrötter på att ständigt ha ont i halsen när jag sväljer. Om det hade varit halsfluss borde penicillinen mot öroninflammationen tagit bort den. Usch, eviga förkylning.
Goda nyheter: Min underbara dotter (en av dem alla ) kommer snart till Sverige. Som jag har längtat. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Tänker på att jag saknar henne och ständigt har dåligt samvete för jag inte ringer så ofta som jag borde och för att jag aldrig får iväg det där paketet som legat sen påsk :(
Bättring Anna Persson!
Nu är det mat och idag serveras köttfärsås och spagetti på mitt köksbord här i Marks Kommun ;)

Ha det gott alla där ute <3

2 kommentarer:

  1. Ska bli underbart att komma hem och det blir bara fint att få ett pakt när jag kommer hem ist! ;) Ingen fara. Du är den bästa mamma jag kan tänka mig. Älskar dej! <3 ses snart

    SvaraRadera