tisdag 6 maj 2014

Med doft av Caramel Pecan, arbetsro och älskade ungar.


Idag blev det lite otippat mulet. Blev besviken i morse när det regnade faktiskt. Tänk vad man vänjer sig fort även om det det sista varit lite kallt.

Sitter i köket med tända ljus. Det doftar lite Caramel Pecan. Hundarna försöker få igång varandra och från tjejernas avdelning hörs musik, alldeles på tok för högt. 

Jag försöker sätta mig in i ett nytt sätt att arbeta på. Jag är helt såld. Känns helt rätt och jag är supermotiverad.Så just nu drar jag riktlinjer hit och dit och väljer bort och lägger till. Reflekterar och analyserar. Spännande är det.

Jag försöker ta tillbaka min Spotify och det lyckas så där. Vill ha lite bakgrundsmusik när jag jobbar. Winnerbäck står för underhållningen. Ibland blir det tyst. Tonåringarna i farten. Sedan är han tillbaka hos mig igen. 

Det går mot skolavslutningstider. Vi har provat klänningar för fullt i köket. Passar klänningen passar inte skorna. Passar skorna så passar inte klänningen. Inga större problem trots allt känner jag.


K Ä R L E K






4 kommentarer:

  1. Nu är det inte långt kvar! Flera fredagar som försvinner! Vilket skitväder maj bjuder på! Allvarligt, gillar't INTE! Hoppas det vänder snart.

    Trevlig Helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt det ska bli Anna!!! Jippieee med sommarlov!

      Kram Anna

      Radera
  2. Med åren har jag lärt mig att det är skillnad på problem och problem :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera