måndag 21 juni 2010

Allergi ger arbetsro :)



Har precis kommit in efter att ha klippt gräset. Kjell är så allergisk så vi delar gladerligen upp uppgiften.. Tror det bara finns en aspirant på den posten, tyvärr, och det råkar vara jag! Men, jag ser det som ett tillfälle att få lite motion som sagt.
Sitter och funderar på om jag ska plocka lite midsommarblommor och sätta i en hink utanför. Känns lite tråkigt att göra det senare i veckan då midsommar går fort förbi.
Midsommar firas med grannarna på lite olika ställen. Sill och potatis på lunch och därefter lite Mariebergspark och sedan grill hos grannarna 2. Planerar lite om jag ska baka ngt till midsommar men jag har inte hittat något trevligt recept än! Får förmodligen göra något till i morgon då gammelmor i huset fyller 43 :) Ibland kan man ju undra vart tiden tar vägen alltså!?
Tror jag ska fixa ett pass till Signe i alla fall. Hon och Gabriellas pass har passerat bäst-före datum. Utgifter utgifter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar