lördag 9 oktober 2010

Umgås med fina dottern!

Full fart i datasalen idag. Min portfolio börjar ta form och jag är väldigt nöjd med den. Visserligen kommer det ta lång tid att bygga upp den men nu sitter grunderna där och det känns grymt. I eftermiddag kom Natalie hit och vi solade en stund. Sedan var det dags för henne att träna. De hade bytt gårdagens träning mot i kväll därför att Cypern spelade landskamp mot Norge i Larnaca. Och den ville de inte missa! Norge vann med 2-1. Orättvisst tyckte dottern...vad det nu betyder ;)

Nu har hon kommit tillbaka och vi har ätit middag ihop. Mätta är vi och utslagna så för oss blir det en lugn kväll med dator,TV, tidningar och godis!! Det är en sådan bonus att få vara på kurs just  här på Cypern och att hon bor bara ett par kilometer från mitt hotell. Det gör mig så glad. Så nu ska jag bara umgås.

Kärleken är evig! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar