lördag 16 oktober 2010

En prinsessa fyller 12 år


Lovisa och jag gjorde en överenskommelse igår kväll om att vi inte skulle upp alltför tidigt i dag! Vi var nämligen mycket trötta! Det blev skönsång och paketöppning vid nio-tiden. Pengar, kläder, tidningar och mycket annat hamnade i hennes säng. Det kändes som om hon var nöjd. Senare i eftermiddag var det små söta kompisar här. Grattis till dig Lovisa som blir hela tolv år idag! Massor av pussar och kramar!

Annars har det varit ganska lugnt i dag. Jag har legat på sängen och bläddrat lite i jultidningar! Sent i eftermiddag kom jag på att jag ville kolla läget om mina lummer-marker var kvar i Holsljunga . Vi for dit och gjorde ett snabbt konstaterande att det bara blir mindre och mindre. Inte för inte som det är fridlyst.

Nu blir det en stund framför brasan och kanske ett glas vin. Kommer väl somna direkt då är jag rädd!!

Ha en bra kväll och ta det lugnt! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till Lovisa! Hoppas att hon hade en fantstisk födelsedag! :) Tårtan ser väldigt smarrig ut.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag tror hon tyckte den var lyckad!!

    Ha en bra dag Lotta!

    SvaraRadera