lördag 17 september 2011

Ju fler kockar..

Det är så himla skönt att inte ha något inplanerat utan ta dagen som den kommer. Lugn lördagsmorgon med frukost i köket. Brukar gilla att få frukost på sängen men idag ska jag masa mig upp i köket!

Solen orkar sig knappt fram men det regnar ju inte. Idag ska Kjell  och Jörgen hämta saker till mig som jag har bett om en längre tid. Det ska bli spännande att se hur det blir. Jag har sett massor av inspirerade saker på en blogg! Nästa vecka ska det gjutas lite av varje också! Hoppas att vi blir några stycken. Jag har lite böcker som jag har kikat i för att få nya idéer.

Kanske blir det en liten runda i trädgården också. Lite gamla blommor som gjort sitt och mina Mårbacka ska in för lite mer värme! Får nog gå en liten runda och hämta lite naturmaterial som man kan fylla krukor med.

Ha en fin lördag! Kram Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar