tisdag 14 februari 2012

Älska kärleken!


Alla hjärtans dag och man vaknar till en puss från mannen. Humlan var inte sen med att direkt kontra men jag föredrag nog mannen :)


En kärlekens dag är fint tycker jag. Trots att jag också gillar att det ska spira kärlek varje dag i massor.
Kärlek till sin familj.
Kärlek till sina vänner.
Kärlek till sitt jobb.
Kärlek till en fin mening.
Kärlek till en låt man gillar.
Kärlek till gåva.
Kärlek till en stund tillsammans.
Kärlek till en fika!
Kärlek till ett underbart leende.
Kärlek till min farmors rynkiga hand
Kärlek till livet

Jag smög upp och gav mig ut på kärleksjakt i mitt eget hus! Detta var vad jag hittade;


Hittade allt lite smått & gott!



Jag bara älskar små fina texter <3


 
Bland mina stenar som jag samlat ihop genom alla resor hittade jag ett annat hjärta <3


Den första kärleken är något speciellt <3

 

På dotterns vägg hittade jag det här!


Lyckan är att ha en fin kompis! På en griffeltavla i Lovisas rum...


Ja, vad säger man!? Har man en fjortonåring så har man!! På väg in till Lovisas rum :)


Mina älskade stenar <3


Några små kärlekstavlor finns hemma hos mig också!

En till!



 Min passion är vackra texter.



Mer fina ord.


Antagligen en liten växt full av kärlek!



 Ett litet tyghjärta som jag köpt på Shop Around The Corner.




Dagens frukost bestående av frukt & bär & keso.



Favoritte passar också bra på Alla hjärtans dag!

Nog finns det ett och annat hjärta hemma hos mig. Det bor en sann romantiker inom mig. Jag älskar små saker som gör det trevligt i livet. Det kan vara små vardagslyxigheter som att äta falukorv och makaroner på finporslin, att tappa upp ett bad med massor av skum. Tända lite levande ljus i sovrummet. Ligga i soffan och läsa högt för barnen. Överraska hundarna med en extra promenad. En litet lapp i smörgåslådan man gör till mannen. En fika i all enkelhet med en fin vän! Kärlek är det!

Jag hoppas att ni alla får en fin dag!

Kram Anna


4 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Hoppas Du får en jättebra Alla <3-ans dag!

    Åh jag älskar också hjärtan,älskar hjärtformen...har massor med hjärtan här hemma också...älskar också vackra texter och visdomsord,det är en riktig skatt tycker jag....Tack än en gång för en jättefin blogg med jättefina bilder.
    Kram till Dig på Alla hjärtans dag!

    Carolin.

    SvaraRadera
  2. mmmmm så underbart och härligt med kärlek..... vilken massa hjärtan du hittade runt om i huset. Jag ska också gå på hjärte-jakt i vårt hem, vilken bra idè...

    Kram

    SvaraRadera